Det vakte stor opsigt tilbage i januar, da kæmpe brandet Audi valgte at gå ind i esport og sponsorere det danske CS: GO hold Astralis. De startede med en tre måneders prøveperiode, og henover sommeren har Audi vurderet, at det har været en god forretning. Derfor har de også indgået en fast aftale med danskerne, og Audis logo kommer til at pryde brystet på den nye Astralis t-shirt, der vil blive fremvist på torsdag den 23. november.
“Vi er ekstremt glade for at være tilbage på brystet af Astralis t-shirten. Vurderingen af vores samarbejde i starten viste nogle imponerende tal. På den baggrund indgik vi en fast aftale i sommer, og vi er glade for, at vi endelig kan annoncere vores partnerskab – igen”, udtaler Jacob Thiesen, Digital Manager, Audi Denmark i en pressemeddelelse.
Sund livsstil er vigtig
Selvom tallene er gode, er det ikke det eneste kriterie, Audi ser efter.
“Når vi indgår sådan nogle aftaler, fokuserer vi ikke kun på tal. For Audi Danmark er det allervigtigste CSR værdierne hos vores partnere. Det er vitalt, at Astralis og RFRSH kombinerer gaming med fysisk træning. At de fokuserer på, hvad de spiser og drikker. Den sunde livsstil er vigtig”, siger han yderligere.
Den nye t-shirt vil blive fremvist på et stort fanevent i Fields på torsdag den 23. november.