Den Yousee-projektleder der besluttede, at to interne it-systemer skulle samkøres i samme uge som Yousee lancerede sin nye tv-boks, har nok fortrudt. Bitterligt. Migrationen har nemlig resulteret i, at en række kunder hverken kan se tv på iPhone, tablets eller den nye tv-boks. Og de er sure.
I første omgang troede brugerne, at det var boksen, den var gal med. Men det viser sig, at det er gået ud over samtlige web-tjenester. Yousees Facebook-side flyder over med rasende kommentarer som disse:
“Problemet har intet med boksen at gøre. Det skyldes, at vi er i gang med at lave migrering mellem to it-systemer internt i virksomheden,” siger Rasmus Avnskjold, der er presserådgiver hos Yousee, til BT.
Ifølge Rasmus Avnskjold berører problemet kun 300 kunder og han forventede oprindeligt at problemet ville blive løst natten til i dag. På Yousees driftsider kan man dog se, at det er skubbet til klokken 14.00 i dag.