Et stort nedbrud hos Yousee her til morgen har betydet problemer med at gå på nettet for både bredbånds- og mobilkunder. Fejlen er nu rettet, men kan kræve, at du genstarter dit modem og/eller router. Det meddeler selskabet på sin Facebookside. Opslaget kan ses her:
Længere nede i tråden skriver selskabet, at „fejlen er rettet nu, men det kræver at du genstarter dit udstyr. Hvis du fortsat oplever problemer, efter at have genstartet dit udstyr, vil vi rigtig gerne høre fra dig‟.
Yousee blev selv ramt
Fejlen betød, at Yousee også selv blev ramt, og der betød igen at selskabet ikke havde mulighed for at melde fejlen ud til kunderne. Både selskabets egen hjemmeside og streamingtjenesten Film & TV var ramt.
Teleselskabet har endnu ikke fortalt hvad fejlen skyldes, men en bruger fortæller i tråden, at det hjalp at skifte den såkaldte DNS-adresse fra Yousee til eksempelvis Google. Det kunne tyde på, at problemet skyldes Yousees DNS-servere.