Gadgets

Power: Black Friday er en kæmpe succes

På Facebook er mange kunder utilfredse, men Power mener selv, at Black Friday er en kæmpe succes

Der er skrevet meget om, at tilbuddene ikke er gode nok, og at Black Friday er en svag omgang i Danmark. På Facebook er der også utilfredse kunder på butikkernes Facebooksider, fordi de ikke mener, at tilbuddene er gode nok. Ifølge Power er Black Friday dog en bragende succes.

“Man kan starte med at sige, at det har været en fantastisk succes. Vores hjememside brød godt nok ned den første halve time. Vi har prøvet at planlægge det ved at købe en masse ekstra serverplads, men det var alligevel ikke nok til det store pres.
Vi har haft mange hundrede i kø ude foran vores varehuse, så hvis man skal kigge på det store hele, er det gået rigtig godt”, siger Simon Frølich, Kommunikationsansvarlig, Power.

 

Men hvordan kan det være, at man f.eks. kun sparer 10 procent på hardware til computere – er det et Black Friday tilbud?

“Det er vigtigt, at folk også gør sig nogle overvejelser, inden de går ud og handler. Hvis man ser på Pricerunner, så ligger Power godt. Vi har en robot, der automatisk giver ti procent på den vejledende pris, og så giver vi yderligere ti procent på Black Friday. Så hvis man alligevel er ude og købe et billigt TV eller Macbook, og man står og mangler noget hardware, så kan man spare yderligere ti procent”.

 

Allerede i morges, var mange af jeres tilbud udsolgt på hjemmesiden, hvordan kan det være?

“Jeg har ikke fået tallene endnu, men sidste år havde vi 18000 besøgende i sekundet, så hvis vi har hundred stk. af et produkt, så ryger det meget hurtigt. Men vi har stadig mange tilbud i vores POWERHOUSES, så man kan gå derned og gøre en god handel”.

Men kan du forstå den kritik, som mange kunder skriver på jeres Facebookside?

 

“Jeg har svært ved at se, om folk er glade eller sure ved nogle relativt få henvendelser på Facebook. Men hvis jeg kigger på, hvor mange tusinde mennesker der har været inde og kigge i Power i Odense, hvor jeg er i dag, så er der ikke noget, der fortæller mig, at vi har sure kunder”, forklarer Simon Frølich.

Sidste år blev der omsat for 2 milliarder kroner på Black Friday. Butikkerne regner med, at den rekord bliver slået i år.

 

 

Relaterede artikler

Back to top button

Vi lever af annoncer

Hejsa kære læser. Vi kan se, at du bruger en Adblocker. Det er vi superkede af. Som et lille medie er vi afhængige af annoncekroner for at kunne levere gratis indhold til dig. Vi vil derfor bede dig om at lukke for din AdBlocker eller i det mindste give vores site lov til at vise bannere, hvis du gerne vil læse vores indhold. Med venlig hilsen iNPUT.