Dårlige WiFi-oplevelser er et af de største irritationsmomenter for kunderne, mener Stofa. Derfor har selskabet nu introduceret produktet Stofa SuperWifi, der skal hjælpe med at få hurtigt og stabilt internet ud i alle hjørner af boligen.
– I Stofa vil vi gerne tage ansvar for kundernes WiFi-oplevelse ved at imødekomme deres behov. Det er hele tanken bag vores nye SuperWifi. At tilbyde en nem og enkelt løsning, så kunderne får en bedre oplevelse af deres internetforbindelse, siger Sune Nabe Frederiksen, direktør i Norlys Digital, som Stofa er en del af.
Stofa fortæller, at SuperWifi består af en til fire fysiske enheder, der “forbedrer kundens WiFi, uanset om der er mange signaler, der forstyrrer, eller om der er problemer med manglende rækkevidde eller stabilitet”. Ja, det lyder svært meget som et mesh-system.
Systemet virker i samarbejde med en ny app, Stofa WifiScanneren, som kan scanne hjemmet og finde ud af, hvor der er gode og dårlige wifi-zoner.
– Med kombinationen af WifiScanneren og det nye SuperWifi hjælper vi både kunderne med at identificere problemerne og tilbyde en løsning. Vi tror på, at det i den sidste ende giver mere tilfredse kunder, lyder det fra Sune Nabe Frederiksen.
Der følger to styk SuperWifi-enheder med de største internetpakker hos Stofa. Yderligere enheder kan tilkøbes for 20 kroner om måneden, fortæller selskabet i pressemeddelelsen. Læs mere hos Stofa.